HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

Kenyataan Lelaki Vs Perempuan

Didalam en3 yg lepas, aku menerima banyak respon berkenaan lelaki oleh gadis2 yg bertuah. Gadis2 ini suka bertanyakan tentang lelaki kerana mereka sedang bercinta, tengah krisis ataupun sudah pun membawa haluan masing2. Gadis2 ini juga cenderung untuk tidak mempercayai lelaki lagi kerana bagi mereka lelaki itu JAHAT, TIDAK BOLEH DIPERCAYAI, PENIPU dan sebagainya...

Namun begitu ada juga gadis2 yg masih lagi berprasangka baik kepada kaum lelaki. En3 kali ini menunjukkan apa yg lelaki dan wanita rasa dan mahukan dalam perhubungan mereka. Baik lelaki mahupun wanita, jgnlah terlalu bersikap negatif terhadap percintaan, perkahwinan mahupun sesuatu perhubungan.

Aku juga bukanlah pakar tentang percintaan dan perhubungan tetapi aku menemui sedikit informasi yang mahu dikongsikan bersama kawan2 aku disini....

Photobucket

Perkiraan Romantik
Lelaki bijak + wanita bijak = perkahwinan
Lelaki bijak + wanita bodoh = Hubungan sulit
Lelaki bodoh + Wanita bodoh = anak luar nikah

Male Female Brain Pictures, Images and Photos
Kenyataan Lelaki Vs Wanita
Lelaki membayar setiap Rm2 keatas barang yg diperlukan...
Wanita membayar setiap RM1 untuk 2 barang yg dia x perlukan...

Wanita sentiasa bimbang tentang masa depan sehingga dia berkahwin...
tetapi lelaki tidak pernah berfikir tentang masa depan sehinggalah dia berkahwin... hehehehe....

Lelaki yg berjaya adalah lelaki yg mencari duit lebih banyak dari apa yg dibelanjakan oleh isteri beliau
Tetapi wanita yg berjaya adalah wanita yg berjaya mencari suami seperti diatas... hehehehe...

Wanita yg mahukan kebahagiaan bersama lelaki, mestilah memahami lelaki sedalam2nya dan sikkkit aje menyintainya...

manakala

lelaki yg mahukan kebahagiaan bersama wanita, mestilah menyintai wanita itu sepenuhnya dan jangan sekali2 cuba memahaminya....(betul ni.. tanya org yg dh kawen)


Wanita berkahwin dengan mengharapkan silelaki itu BERUBAH, tetapi ia x berubah sedikit pun TETAPI

Lelaki berkahwin dengan mengharapkan siwanita itu TIDAK BERUBAH, tetapi dia TETAP BERUBAH...huhuhu... (ini pon betul jugak)

Ketika bergaduh, wanita sentiasa memberikan kata terakhir kepada lelaki tetapi apa jua yg keluar dari mulut lelaki akan menjadi punca permulaan pergaduhan...

Terdapat 2 keadaan dimana lelaki tidak dapat memahami wanita iaitu SEBELUM BERKAHWIN dan SELEPAS BERKAHWIN...

nota kaki bucuk: lelaki dikehendaki menyintai perempuan dan jgn cuba memahami perempuan... kalau x merana... hahahahaha....

41 comments :: Kenyataan Lelaki Vs Perempuan

  1. ++ takut terkawin dengan lelaki dua alam...huuhuh seramzzz......++

  2. haha...truk gak kalo dpt lelaki2 d atas..nk yg setia n beriman je..ngeh3...

  3. apahl xleh nak paham p0mpuan...

  4. erggghhh
    laki banyak xfaham jehh

  5. lelaki tak faham pempuan tp mintak diri difahami oleh pempuan..banyak cantik.

  6. hahahahaha
    betul jugak nih

    so,,jangan nak pening2 nak paham perempuan.
    sebab korang takkan berjaya paham

    ahahahahahha

  7. xboleh sorang je yg phm psgn..
    kena dua-dua paham la,baru adil..

  8. [yanieputrajaya] aku pon takut ngan lelaki 2 alam...

  9. [imheppie] hehehehe.. pilihlah aku... jadi teman muu....

  10. [sharamli] kalau paham pompuan susah kot.. byk remeh temehnyer.. hehehehehe...

  11. [azza] hehehehehe.. aku cuma paham yg sengal.. sengal ajer..

  12. [nursarah87] lelaki x dipanggil cantik.. org kampung panggil encemmm... hahahahha..

  13. [zaradgreat] yehhhh... caya la sama zara.... hahahahaha....

  14. [kamileha] aku x paham ko ler... hahahahaha...

  15. lelaki selsema + wanita mkn babi=ank dpt H1N1...hahaha
    ###ya manis itu pertemuan,yg pht itu prpisahan..yg tggal hnyalah kenangan...

  16. susah nak paham ppuan hoho

  17. [hisham] bermadah plak ko ek... tp kata2 ko tu betul arr...

  18. [azuanbudakpandai] pandai azuan..hehehehe.. cam aku gak...

  19. masih tercari-cari seorang yg bergelar lelaki.. ekekekekke

  20. he he mcm mcm ada info ni....

  21. [sitedi] aku kan aderr... hehehehe...

  22. [en ber_uwang] bleh pakai x info nih? hehehehehe...

  23. hehe..facts..

  24. [solehah] betul ker? hehehehehe

  25. maksudnya tak perlu faham ler

    selamattttttt... bukan senang nak faham

    mcm baca buku tapi x masuk2

  26. [ahfatt] ko memang pandai cam budak azuan... hehehehehe...

  27. hahahah...lelaki xboleh memahami perempuan sebelum berkahwin sbb takut hubungan yg dijalinkan x ke jinjang pelamin sbb tgh2 jln dh kecundang...huhuhuh...

  28. aku tak nak kawin ngan laki.....

  29. crita neh mmg xkn abes

  30. Akakakaaaaa ... aku sangat suka n3 ini! Bijak bijak!!
    Jangan cuba fahami aku ... hih hiii!!

  31. [lala] terima kasih lala.. kamu memahami lelaki...

  32. [funkafulo] aku pon x nak kawen ngan ko n lelaki lain di dunia ini...hehehehehe...

  33. [farae] memang akan habis bila pompuan memahami lelaki...hahahahaha

  34. [precious] dengar semua gadis2 kt sini ape precious cakap... dia byk pengalaman wooo.... hahahahahahaha...

  35. komplikated seorang perempuan...sempoi simple seorang lelaki

  36. [firol] ko memang lelaki tulen..hehehehehe..

  37. hahah best lah entry nie! aku puji lah entry ko nie! aku kasi ko 5bintang!!

    seksual beb seksual! beria2 aku suruh ko gerakan movement seksual sakai jeee !

    aku pown pk camtu lah! lelaki memang hampeh lah! haktui!!

  38. [bonekataksakit] hahahahaha... memang sakai... hahahahaha

  39. oit.. oit.. aku simple je laa.... lalalala...

  40. mcm pernah bace je artikel 2 tp di mana ya? xingat plak.

  41. ♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ xkan lelaki jer kot yg 2 alam.. Skrg nie ramai dh perempuan 2 alam..