HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

mimpi basah terindah

Photobucket

Semalam kawie x buat n3 baru kerana keletihan yang teramat dan tertidur di depan tv tanpa disengajakan...

Matlamat kawie telah pun tersasar dalam mengeluarkan 1 n3 setiap hari dan semalam kawie sudah miss 1 n3...

Mungkin weekend ini kawie harus keluarkan 2 n3 untuk membayar semula hari semalam yg termiss n3 tuh... insyaallah....

############################

Photobucket

Topik kali ini adalah berkenaan mimpi basah dari perspektif lelaki.. Kebanyakkan lelaki pernah mengalami mimpi basah.

Ia bermula ketika lelaki mula berumur 9 tahun sehingga .... kawie pun x pasti... hehehehehehe...

Adakah ia best... 100% gerenti best.... hehehehhehehehe...

Tetapi kebanyakkan lelaki yang berumur 26 tahun keatas sudah tidak mengalami mimpi basah ini...

Ada 1 lawak inggeris yang popular tentang mimpi basah ini... kawie terjemahkan ke Bahasa Melayu dan nama2 watak kawie tukarkan kepada nama2 Malaysia...

############################

Photobucket

Terdapat 3 orang sahabat yang sedang berkhemah ditepi pantai... selepas berborak2 ditepi pantai, mereka hamparkan tikar dipantai dan berbaring sambil melihat bintang2 berkelipan di langit itu....

Syafiq baring paling kanan sekali, Imran di tengah dan Zahrin di kiri sekali...

Malam itu sungguh indah sekali dan angin bertiup dengan nyaman sekali. Mereka bertiga berborak2 tentang awek, keluarga, perkara melucukan disepanjang persahabatan mereka...

Akhirnya mereka tertido dengan nyenayk sekali... mungkin disebab kan keletihan...

Pada pagi esoknya mereka terjaga dari tido dan setelah menguap syafiq pun berkata...

"Semalam aku x sedar yg aku telah tertido dan aku mimpi basah semalam... dalam mimpi aku tuh seorg officemate aku yg seksi tuh telah mengajak aku tumpang kereta dia bila balik nanti, so aku pun tumpanglah dia dan dalam perjalanan itu tiba2 dia berhenti di tepi tasik dan terus meraba aku... aku stim arr... dan kami pun buat seks... ini adalah mimpi basah aku yang paling indah sekali dalam hidup aku... hehehehhehehehhe....."

Zahrin pula berkata...

"Ehhh.. sama lah dengan mimpi aku... aku pun mimpi basah gak... Dalam mimpi aku tuh Angelina Jolie telah buat kerja tangan (handJob) dan kadang2 dia menggunakan bibir dia yang sungguh seksi tuh... berjam-jam juga dia buat bende tuh kat aku di atas bumbung bangunan yang dipenuhi bintang tuh... mahal mimpi basah aku tuh kerana Angelina Jolie... hehehehheheheh...."

Photobucket

Imran terdiam sahaja mendengar coleteh Syafiq dan Zahrin... Lalu syafiq bertanya kat Imran...

"Im, ko x mimpi ape2 ker semalam? hehehhehehhehe...."

Photobucket

"errr.... errrr... aku mimpi main ski salji kat eropah... best sangat tapi yang aku pelik tuh kenape kayu peluncur yg aku pegang tuh panas????....."


hahhahahahhahaha......

p/s: ape pandangan awek terhadap lelaki yg selalu mimpi basah? hehhehehhehehe....

blog comments powered by Disqus