HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

Jangan Berhenti MEROKOK!!!!!!

Md Noor adalah seorang perokok tegar. Beliau telah merokok sejak berumur 13 tahun sehinggalah ketika berumur 30 tahun.

Photobucket

Kawan-kawan beliau amat hairan bagaimana Md Noor berjaya berhenti merokok dengan berkesan sekali.

Pada suatu hari, kawan2 telah mengajak Md Noor lepak2 di kedai mamak sambil perkena teh tarik. Setelah sejam lepak bersama, tiba-tiba salah seorang dari kawan Md Noor telah bertanyakan beliau rahsia berhenti rokok.

Lalu Md Noor dengan bangganya bercerita...

Photobucket

"Sebenarnya aku berhenti dengan jayanya atas petua seorang doktor. Petua2 yg diberikan itu sungguh mujarab sekali"

"Ye ker? share arr ngan kitaorg petua2 tuh, aku pun dah lama nak berhenti merokok, tapi x berjaya ler" kata salah seorang member Md Noor.

"Doktor tu bg petua kt aku, sebelum aku nak tido, aku kene amik sebatang rokok dari kotak rokok tuh, pastu letakkan rokok tu dalam lubang bontot aku dalam 3 minit, pastukan letakkan semula rokok tuh dalam kotak rokok tuh" terang Md Noor.

"Cis.. keji tol, aku pon x mahu hisap rokok yg dah letak kat bontot.. bau taik tuh.. geli aku" kata member Md Noor...

"Tu la pesal... jadi kerana jijik, 1 kotak rokok aku x isap kerana aku dah x cam yg mana satu rokok yg dah aku bubuh kat lubang bontot aku tuh.. hehehheehehe" sambung Md Noor...

"oooo... patut arr ko berjaya berenti rokok.. pelik gak petua doktor tuu tapi berkesan gak kat ko kan.. hahahahahahha" gelak semua member2 Md Noor...

"aku memang berjaya berhenti ketagih rokok.. tapi petua ni ade side effect dia... kesan dia aku ketagih bende lain pulak" dengan perlahan Md Noor berkata-kata...

"Lor... ko dah berenti ketagih rokok tapi sekarang nih ko ketagih ape plak? aku tgk ko ok jer Md Noor?" balas member Md Noor...

Lalu dengan sedihnya Md Noor berkata

Photobucket

"Sekarang ni kalau waktu nak tido, aku ketagih arr nak masukkan bende kat lubang bontot aku"...

p/s: hahahhahahahaha... Jgn sekali2 berhenti merokok... hahahahhahahahahhaha....
blog comments powered by Disqus