HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

AKU DAH ADA CALON BINI NO 4!!!!!!

Photobucket

Sigadis
: Aku tak tahu arr.. aku x de perasaan lagi skrg ni... ermmm... aku rasa aku kahwen umo 34 taun kot.. ngeh..ngeh..

Kawie: ooo.. x per aku bleh tunggu ko berumor 34 tahun tapi waktu tu ko bini no 4 aku la... hahahahahahaha...

Sigadis: hampeh tol... kakaka... kalau macam tuh kalau aku x kawen lagi umor 34 taun, aku kawen ngan ko lah.. hahahahahaha...

kawie: kita main game arr, kalau ko x kawen lagi waktu tuh, ko kawen ngan aku ek.. hehehehehehehe...

Ini adalah perbualan YM aku dengan seorang awek ni. Aku kenal dia melalui blog... Aku x sangka, disaat ini aku blom ade awek, blom bertunang mahupun berkahwen, aku sudah ada calon bini no 4 aku... hehehehhehehe...

Korang rasa pelik tak? aku memang rasa pelik... hahahahhahaha...

#######################################

Sigadis tadi mula mengunjungi blog kawie pada 26 Oktober 2009. Pada waktu tu dy telah memberi komen pada n3 kawie yang bertajuk "Bila Nak Dapat Jodoh"...

Kawie juga sejak itu rajin juga menerjah blog dy... tapi dy ni gila sikit, coz 1 hari 2-3 n3 dy post. tapi kawie hanya sempat untuk pergi 1 n3 dy dalam sehari...

Namun dalam sejarah hidup berblogging kawie, n3 kawie yg bertajuk "waktu sekolah dulu-dulu" pada 27 Oktober 2009, secara tiba-tiba telah menerima kunjungan ramai pembaca blog. Ini adalah satu situasi yg luar biasa bagi kawie dan menjadi sejarah blog kawie2020.

Kawie berasa hairan kenapa ramai sgt pembaca mengunjungi blog kawie sedangkan pada waktu tu kawie seorang yg baru berblogging, yang rutinnya hanya menerima 4-5 org pengunjung, tiba-tiba menerima komen dari berbelas-belas pembaca...

Gembira, seronok sampai ter angau-angau dibuatnya kawie pada hari itu... weeeeee.....

Rupa-rupanya sigadis ini telah mempromote blog kawie2020... 1st blogger mempromote blog kawie.. hari itu kawie memang asyik dok sengih... waktu berak pun dok sengih sorang-sorang... hehehehehhehe...

Sejak hari itu, hidup kawie telah berubah... hehehehehehhe...

Sigadis adalah manusia kebanyakan...
Sigadis juga mempunyai keluarga...
Sigadis ada kawan-kawan perempuan...
Sigadis juga dikelilingi oleh jejaka...

sigadis juga biasa terkentut...
harap2 tak terkentut waktu memasak...
Sigadis rasa jodohnya terbantut... (ayat ni saje je coz dy ramai peminat.. hehehehehe)
Jgn risau, bini no 4 kawie sentiasa ada..(ayat ni seyes.. hahahahahha)

Sigadis memang bloggers termasyhur...
berkereta manual jejaka pilihan...
Sigadis memang speaking berabok...
semoga sentiasa dirahmati Tuhan...

Kawie buat n3 ini kerana 6hb Januari 2010 adalah hari ulang tahun sigadis.... Jadi coretan hari ini adalah hadiah kecil dari kawie buat sigadis.

Untuk Sigadis,

Terima kasih kerana kawie berpeluang berkenalan dengan kamu...
Sekalung budi kerana memperkenalkan kawie dengan kawan2 sekelian...

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan blogger Sigadis...
Allah selamatkan kamu...

Photobucket

Korang tahu tak sapa sigadis yg kawie ceritakan nih?

Photobucket





ini adalah link SIGADIS... hehehehehehehe...

p/s: Sigadis, ko carikan calon madu2 ko ek supaya ko bleh jd bini no 4 kawie cepat... hahahahahahaha...

blog comments powered by Disqus