HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

RAGAM PELACUR!!!


Photobucket

Aku didedahkan dgn aktiviti melancong diluar negara sejak aku masih belajar lagi. aku bersama rakan2 1 kepala memang gemarkan melancong. Pada waktu itu, antara negara2 pilihan kami adalah negara asia seperti Thailand, Filifina, Kemboja, indonesia, india, china dll.

kebiasaannya kami melancong secara hard pack. ini lebih menjimatkan kerana kami tidak memilih pakej perlancongan tetapi kami uruskan logistik, penginapan dan makanan secara sendiri yang mana ia lebih menjimatkan.

Negara-negara ini dipilih kerana kosnya yg murah dan ditambah dengan nilai matawang malaysia yg tinggi berbanding dgn negara2 yg kami lawati itu.

Kebiasaannya kumpulan kami terdiri daripada 4 org, senang untuk pengurusan penginapan, pengangkutan dan sebagainya (boleh kongsi dengan kawan)

Kebiasaannya kita kan keluar berjalan2 disebelah malam untuk melihat panorama malam disesebuah kota atau tempat perlancongan tersebut.

Banyak2 negara, bagi aku la, thailand memang mudah mesra malaysia dan happening terutamanya diwaktu malam.

**********

Ini adalah kisah aku telah berjumpa dengan member yg baru balik dari UK. Beliau belajar disana dan pulang untuk cuti dimalaysia setelah 3 tahun tidak pulang kesini. banyak cerita telah dikongsikan dan ada antaranya yg menarik perhatian aku...

Yusli: kawie, ko tahu x, waktu aku dok kt sana ada satu jokes yg famous dikalangan aku n member2 aku.. sebab ko suka jokes aku ceritelah kt ko... hehehehe...

kawie: poyo la ko yusli, ntah jokes ke tak? apadia?

Yusli:ok..ok.. ada satu mamat ni baru sampai kt london. sebelah malam tu dia keluarlah merayap2 kt kota london nih... dia dtg sorang, xder teman so dia boring lah..

kawie: pastu?

yusli: dalam dok merayap tu dia rasa penat n carila tempat lepak dan dia pun lepaklah kt satu open cafe.. dia x tau yg tempat dia lepak tu tempat pekerja industri seks mencari pelanggan...

Photobucket

kawie: ehh.. dia x malu ka pi tempat camtu?..isk..isk..isk..

Yusli: kan aku dah ckp, dia x tahu.. lepas tu dia tgk cara perempuan kt situ daring semacam ja, usha semacam jer kt lalaki yg dok minum, barulah dia perasan yg tempat tu adalah tempat pel***r... jadi dia mula lah gelisah.. nak blah tp air x abih lagi... kepala dia dok ligat camna nk tolak pelawaan gadis2 manis nih....hehehehehe...

kawie: poyo la citer ko nih.. ni mesti nk kenekan aku nih...

Photobucket

yusli: mane ader.. dengarla smpi abis.. tiba2 ade gadis rambut blonde, berbody solid, bertetek besar datang kat dia. sigadis tu tegur dia, jadi dia pun balaslah teguran tuu.. maklumlah budaya mencerminkan bangsa...

Photobucket

Yusli: bile tgk simamat ni berbudi bahasa, so sigadis tu jadi semakin berani. sigadis pegang tangan dia, pegang leher dan usap2 paha mamat nih... simamat ni plak bila digoda camtu, dia mula cair, tak tahan dah lalu dia pun bisiklah kt sigadis tu... sok sek sok sek sok sek.. pastu sigadis tu kata "NO WAY MAN" dan terus blah... simamat ni lega lah terselamat dari godaan seperti itu..

kawie: hehehehe.. menarik nih... sambung la...

Yusli: dok 5 minit, mai pulak pompuan negro, badan peeehhhhh... mantap... terus duduk kt mamat td. sembang2 la depa.. dok gelak2 pastu tangan minah negro ni pun dok merayap gak sampai tang benda sulit mamat tadi... adik mamat tuu pulak pantang disentuh, kira nak naik aja... mamat tu pun bisik2 la dgn minah negro tu.. sok sek sok sek... minah negro tu terus bangun dan cakap "NO WAY MAN"...

kawie: awat jadi lagu tuh... mamat tu silap cakap ka ataupun dia sengaja x mau kt pompuan2 tuh? macam x percaya ja aku dengan cerita hg nih...

Yusli: dak aih.. cerita ni member aku kata betui... hg tau tak pasai apa yg betina2 tu kata "NO WAY MAN"..

kawie: tak tau la.. dah hg cerita tak habih lagi...

Photobucket

Yusli: sebenarnya mamat tu bisik2 kt betina2 tu nak tanya " boleh tak dia bayar dalam Ringgit malaysia" pasai tu la dia dpt jawapan "NO WAY MAN" hahahahahhahaha....

hahahahahahahaha...

nota kaki bucuk: ntah betul atau tak aku pun tak tahu...hahahahaha

Ini adalah n3 lama kawie yg dipublish semula... hehhehehehehehhehe
blog comments powered by Disqus