HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

Petua utk Suami yg takot Bini...

Hari ini agak sibuk bagi kawie... betullah kata ex-bos kawie bahawa kerja ni x pernah habis dan akan sentiasa ada.. so habiskan kerja anda hari ini kerana mesti ada kerja yg baru pulak menanti...

Alhamdullilah..semuanya berjalan dengan baik walaupun sibuk melanda diri kawie...

kawie sempat update facebook kawie... hehehhehehe.. kawie kurang sikit ngan fb nih.. sebab tu kawie hanya update fb 3 hari sekali jer... hehehehhehehe...

Dalam melihat komen2 di facebook, kawie tertarik dengan komen2 tentang isu rumahtangga...

Isteri asyik merungut tentang suami dan rumah tangga dan suami asyik merungut tentang layanan kurang mesra dari isteri bila dah berkahwin 3 tahun keatas...

mungkin ade yg macam ni...

Photobucket

ataupun macam nih...

Photobucket

yang biasa kita tahu mungkin gak seperti ini...

Photobucket


inilah realiti dunia sekarang...

mungkin sebab ini juga ramai gadis yg takutkan perkahwinan bila mendengar tentang kejadian sayu pilu berumah tangga dari kawan2 mereka ataupun mana2 pembacaan mahupun dari media...

sama ada rintihan seorang isteri ataupun rintihan seorang suami.....

Photobucket

##################################

Petang tadi kawie dok lepak dengan kawan-kawan selepas latihan hoki di restoran mamak....

Kawan2 kawie adalah hampir sebaya dengan kawie tetapi sudah berkahwin lebih kurang 5 tahun.. cuma kawie sahaja yg bujang di meja makan itu...

banyak isu yg diperbincangkan dan secara tiba-tiba kawan kawie bertanyakan sesuatu kepada kawan kawie yg seorang lagi...

kawie hanya mendiamkan diri, mendengar dengan kushyuk kerana kawie tidak berpengalaman dalam isu ini...

Photobucket

Shafiq: Zaini, kenape susah sgt nak ajak ko kuar minum malam2 nih... bila aku call jer ko x angkat, bila aku sms je ko x reply...naper?

Zaini: aku susah arr nak kuar minum malam2 nih... bini aku berleter bila aku kuar minum malam2 nih...

Shafiq: alaaa.. bukan nya selalu pun.. aku ajak ko minum seminggu sekali jer... takkan yg tu pun bini ko bising... hehehhehhehe....

Zaini: tu ler... selalunya kalau kuar minum mesti lambat balik... tu yg bini aku marah kot... hehehehhehe... macam2 aku buat... aku mati enjin motor sebelum sampai umah.. pastu aku jalan senyap2 x bagi bini aku sedar yg aku dah balik... aku buka pintu perlahan2... tutup pintu pun perlahan2... x bg bini aku perasan yg aku dah balik... bila aku masuk jer bilik tido, bini aku bleh bangun dari tido dan terus jer berleter... maleh la aku nk dgr leteran nih... so tu yg aku malas nk kuar minum waktu malam2 nih... hehehhehehhehe....

Shafiq: ooo.. camtu rupenyer situasi ko... hehehehhehehe... tapi cara ko salah arr... ko cuba buat cam aku selalu buat nih... ko tgk jd camner kt bini ko ek...

Zaini: camner tuh.. share arr.. kot2 berkesan... hehehehehehhe....

Shafiq: ok... bila ko balik tuh, ko jgn matikan enjim motor ko... biar je bini ko dgr motor ko tuh... pastu ko jalan sepak2 sikit... biar bunyi bising... biar bini ko tahu yg ko dah balik... ko buka pintu dengar kasar... bila nak tutup pintu tu ko hempapkan pintu tu... biar bunyi bising sikit... biar bini ko terkejut...

Kawie: (masih dalam mood menghembuskan asap rokok yg bernikmat).....

Shafiq: Bila ko masuk jer bilik tido, sebelum bini ko bangun berleter, ko cakap ngan kuat sikit...

Photobucket


"sayang, meh blowjob abang nih... gersang lah pulak bila minum tongkat ali mamak nih"



Shafiq
: confirm pastu ko akan dengar dengkuran bini ko sajer... hehehehehehhehehe..... bini ko malas nk layan ko... so x de leteran lagik... hahahahahhaha....


p/s: hanya berkesan bagi yg dah berkahwin 3 tahun keatas... hahhahahahahahahaha....


blog comments powered by Disqus