HARAP MAKLUM ........

#########################################

Buat pembaca yang mahu meninggalkan komen, sila pastikan anda meninggalkan link blog anda dalam kotak komen DIQCUSS.


Terima kasih diatas sokongan anda....

kawie2020 team.

Kepahitan hidup Ah Fatt....

Bangunan TM yang berbentuk rebung tu kelihatan menawan dari pandangan bilik hostel aku ni.. tapi yg hampeh tu broadband aku cap celcom tu macam sangap jer...

Signal HSPA 4 bar tapi nk terjah blog kawan2 pun x bleh....

Maafkan aku sekiranya aku terlewat untuk melawat kawan2 yg disayangi ni...

Blog aku sendiri pun payah nak masuk.. memang aku sakit hati...

tapi ada perkara yg melucukan berlaku siang tadi...

Ia nya berkenaan n3 aku semalam yg bertajuk "persidangan meja 4 segi"...

Sebagai wakil kelas aku, aku dengan semangat waja check data peribadi budak2 kelas aku.. yg pompuan sahaja...

Otakku ligat mencari budak2 pompuan kelas aku yg dilahirkan pada bulan sembilan untuk memastikan sama ada hipotesis ayah aku itu betul atau tidak...

Ada 3 orang yg dilahirkan pada bulan september, 1 dah kawen dan 2 lagi masih bujang tapi dah berpunya...

Persamaan mereka bertiga adalah "BERTETEK BESAR"... hahahahahahahaha...

Tapi aku masih tidak boleh mengiyakan hipotesis ayah aku ini lagi...

aku kena cari lagi 17 budak pompuan yg dilahirkan pada bulan september untuk melihat kebenaran ini... hehehehehhehhe....

##############################

N3 ini adalah khayalan semata-mata... ia dikatogerikan sebagai seram sejuk geli...

##############################

Photobucket
Kawie baru sahaja bekerja sebgai wartawan di sebuah akhbar terkemuka ditanah air. Kawie amat bersyukur kerana sudah sekian lama kawie mengganggur dan kini dia menjawat jawatan yg diidam-idamkan selama ini...

Sebagai wartawan junior, tak semua nya indah kerana kawie sentiasa dibuli oleh seniornya.. Sebenarnya realiti dalam alam pekerjaan ini, kemampuan untuk menghasilkan artikel yg menarik boleh melonjakkan populariti dan tahap kesenioran kawie...

Jadi kawie mestilah mencari idea untuk menghasilkan artikel yang menarik bagi mengukuhkan kedudukannya sebgai seorang wartawan...

Suatu hari kawie meluahkan apa yg bersarang dihatinya terhadap hisham, teman serumah kawie. manalah tahu kot2 hisham dapat memberikan idea yg kreatif...

Setelah mendengar luahan hati kawie, Hisham mencadangkan agar kawie membuat pendedahan tentang maknyah yg semakin popular di lorong2 gelap...

Kawie mendapat idea. Teorinya, maknyah ini cukup terkenal kerana telah mengubah jantina dan telah pun berkahwin dengan lelaki idamannya di London. Maknyah ini berasal dari sabah dan dikenali sebagai ahfatt (bukan nama sebenar)... dan kini Ahfatt menetap di London bersama suaminya, En Boneka... hehehehhehehe...

Photobucket
Lalu kawie mencari info tentang ahfatt dan berjaya menghubungi ahfatt melalui YM...

Kawie sungguh gembira kerana ahfatt bersedia untuk ditemuramah tetapi syaratnya kawie harus menemui ahfatt di Phuket, Thailand. Ini adalah kerana ahfatt akan berbulan madu disitu bersama suaminya, en boneka...

Setelah menetapkan tarikh itu, kawie memohon cuti untuk pergi bertemu ahfatt di Phuket.

Sebagai status wartawan junior, kawie blom mendapat keistimewaan untuk keluar negara atas perbelanjaan syarikat, kerana itu dia perlu memohon cuti dan ke Phuket atas perbelanjaan sendiri...

Dan Hisham bersetuju menemani kawie memandangkan hisham juga amat mahir dalam selok belok jalan diPhuket...

##############################

Pada hari yg ditetapkan untuk temuramah dengan ahfatt, kawie rasa gementar kerana baginya ini adalah tugasan yg besar tetapi hisham memberinya semangat dengan turut serta dalam sessi temuramah itu...

Di restoren mewah "FantaSea Phuket" pertemuan itu berjalan dengan lancar, ahfatt bersama suaminya, En Boneka (juga bukan nama sebenar)...


Kawie: En boneka.. bagaimana en boleh tertarik hati kepada ahfatt sehingga kejinjang pelamin nih...

Boneka: hahahahaha...inilah yg dikatakan cinta pandang pertama... saya menyaksikan persembahan ahfatt... dia cukup cantik, menggoda dan membuatkan hati saya mudah cair....

Kawie: ooohhh puan ahfatt, saya tak tahu pun yg puan adalah seorang pelakun...

Ahfatt: ehhh.. saya bukan lah pelakon... saya cuma seorang penari sahaja... kikikikikiki...

Boneka: tariannya sungguh seksi... cara dia menanggalkan pakaian diatas pentas seolah2 dikhususkan kepada saya ketika itu... hahahahahaha.. ia sungguh menakjubkan....

Hisham: eerrr... maksudnya puan ahfatt ni penari bogel yer...

Ahfatt: kikikikiki.. (memberikan satu senyuman yg penuh keriakan)

Temuramah itu berjalan dengan mesra sekali dan sudah sampai ke penghujungnya...

kawie: mmmm.. soalan yg terakhir... apakah perkara yang menyakitkan sekali dalam kehidupan puan ahfatt?

ahfatt: .... saya menderita juga lah ketika selepas pembedahan jantina.. kira2 dalam 6 bulan selepas pembedahan tersebut...

kawie: ohh.. ye ker? adakah kerana mereka memotong penis dan buah kerandut puan?

ahfatt: ya..ya.. ia memang meyakitkan tapi ada perkara yg lebih menyakitkan lagi dari itu selepas pembedahan itu... (dgn nada yg sedih)

Kawie: apa dia? kalau puan sudi untuk berkongsi... (kawie seperti x sabar2 mengetahui jawapannya)

Photobucket



ahfatt: huhuhuhuhu.. majikan saya potong gaji saya lebih dari separuh kerana pembedahan itu.. huhuhuhuhuhu...dan yg sakit hati tu... huhuhuhuhuhu... doktor gagal buang kedua-dua kerandut..ade sebelah je yg tinggal....huhuhuhuhuhu...

ahfat meraung2 sambil berguling2 dikhayalak ramai....


p/s: jgn modified yg original.... hahahahaahhahaahahaha...

69 comments :: Kepahitan hidup Ah Fatt....

  1. ni en3 balas dendam ni...hua3..tahniah Mr.kawie..aku x leh mk komen la..aku nk gelak...hahahahaha..nti aku komen lain...hahahahahaha..buah kerandut!!!..xleh bla...

  2. This comment has been removed by the author.
  3. yeay aku first
    citer apa ni wahai lelaki simpanan ku? bukan ko ker yang nyah? haha

  4. This comment has been removed by the author.
  5. owh.....citer ape nih

  6. Adeh.. Ah Fatt tu nyah ke? Errrkkk.. Tp wahai kawie, pesanku padamu.. Jgn modify pape yek.. Nak kawen tak lama lagi kan.. Kesian suami hang.. Eh silap.. Isteri??? Muahahaha.. ;p

    ~ hipotesis tu salah weh.. haha.. ;p

  7. bahahahaha.. ape da... doktor mane dia pegi tu, x buang abis.. hahaha..

    weit.. hostel nmpak Rebung TM? dekat je la dgn UM ye?

  8. hahahah
    nih sah lepas baca kisah maknyah kawin lelaki mat salleh dkt kosmo nih

  9. fatt...jgn nak pasan ko 1st..hisham yg 1st ok...haha...


    impian ko nak tukar jantina tu kuburkan je la wei... sian jek tinggal sebelah nnti..hahaha

  10. [hisham] hahahahahaha... testikel ti amende? hahahahahaha...

  11. [ahfatt] hahahahaha... ko tetap nyah fatt.. hahahahahaha...

  12. [adaniff] hahahahaha.. doktor haiwan kot hahahahaha...

    p/s: dekat sgt2.. hehehehehehe...

  13. ape punyer doc la..sian..terselit sbelah je celah kangkang..hahaha..tu yg boneka suke tu..leh kemam..hua3..kalo ade 2 x muat...hehe

  14. keluar dari topik >> bagi no.fon suda...nnti aku gayut2 ngn mak ko dlu kat tepon.haha...pastu baru dating...

  15. lucah sungguh korang ni....(kawie, boneka, ah fatt n hisham).

  16. hahaha
    anti-Nyah!

  17. jom boikot ramai2! :P

  18. hahaha...taleh blah..aku ske lah entri ne..sebab ko kene kan ahfatt..guling2 aku gelak ne..hahaha

  19. haha.. nokk nokk~~

  20. hahaha..
    ah fatt da kena..

  21. kalo ada satu lg tu..ada napsu kt pompuan lg ke en wartawan???

  22. This comment has been removed by the author.
  23. hahaha.. pandai ko kenakan ah fatt..

    sori tak gi jitra ari tu.. tak sempat.. lagipon malu nk minta parents angkat gi sana.. ehehe..

    dan

    "sorry lama tak visit blog ko kawie.. aku bz skit kebelakangan nih...

    tp aku rindu sama kamu.. hehehehehe.."

    kopipes komen ko dari blog aku.. hak hak hak..

  24. wah terkena ko ahfat..

  25. haha..
    entry kena mengenakan ke ni..?

  26. erkk..
    sampai kat sini pun ko pemes eik ahfatt, kekekek
    x tercapai akal ku si kawie dengan imaginasi dia nih..
    pandai nyer jadi tukank karut tanpa batas eik.. kekekek

    p/s: xpenah tau lak born september, having a big boob!! hebat la kawie kalau pasal bab-bab ni.. jgn sampai meroyan dah la ye kawie.. eheh!!

  27. encik kawie.. um gak ke??

  28. Awwww~
    Ah Fatt wat surgery la!
    Mesti maken cun melecun.
    Nnti i rekemen u kat kwn2 gay i k!
    Hahaha

    ^_~

  29. adakah ko cuba berselindung disebalik nama ah fatt?? hehe

  30. Ah Fatt dianiaya
    patutnya Boneka yg jadi watak AH FATT
    haha

  31. hmm..
    rsnya hipotesis ayah kawie tu betul kot!
    hmmmmmmm......
    sy lahir bulan 9..

  32. wahhh..sudah potong punya..

  33. adeiiiii...tergelak terguling sorg2 baca n3 ni...

  34. xtaU nk Komen per...


    wakaakkakaka------

  35. tak habis lagi ke cerita psal tete* besartu?

  36. apa buah kerandut..hish!

  37. hahahahah...betul2..jgn ubah ape yg original..tggi betul imaginasi awk ye..

  38. [hisham] hahahahahaha... aku tumpang gelak jugak... hahahahahaha...

  39. [ahfatt] hahahahaha.. ko no 2 ler.. hahahahahaha...

  40. [abe long] hehehehehe.. bukan citer lushah ek... hahahahaahaha...

  41. [farhana] hahahahaha... betul ala hipotesis tu buat setakat nih... hahahahahaha...

    aku x de modified ape2 pon.. original lagik... hahahahahaha.. hnaya ahfatt je yg modified... hahahahahaha...

  42. [hans] hahahahahaha.. betul2 tuh.. dah lama bc dah... saja nk kene kan ahfatt gay tuh.. hahahahahaha..

  43. [mier@merr] hahahahaha.. ko memang perasan ahfatt.. hahahahahahaha...

  44. [hisham] hahahahahaha.. ko lg pandai berimaginasikan.. hahahahaha...

  45. [seimura] hahahahaha... mana ade lushah... ni ok ler .. hahahahaha...

  46. [mrclive] hahahahahaha... anti nyah gak... anti ahfatt.. hahahahahahaha...

  47. [chokionia] hahahahahaha... ko memang suka aku kenekan ahfat ek... aku pon suka gak.. hahahahahahaha...

  48. [millalara] hahahahhahaha.. nok ahfatt.. nok ahfat... hahahahahaha...

    p/s: nok tu amende?

  49. Ah Fatt dah cacat. kesian dia.

    Fatine pun tak buat operation ubah jantina, Ah Fatt lebih2 pulak. hahahhaha!

  50. [i'msosupernotcool] hahahahhahaha... ahfat akan sentiasa jd bahan ujikaji nih... hahahahahaha..

  51. [ezzati] hahahahaha.. x de dah coz yg batang tu dah kene potong... xleh berfungsi dah.. hahahahahahahaha...

  52. [jarddgreAT] hahahahahaha... ala.. aku tahu ko rindu kt aku.. hehehehehe... bila nk masuk meminang aku nih.. hahhahahahaha...

  53. [kulna] hahahahaha.. best tak ahfatt terkene? hahahahahaha...

  54. [nur] hehehehehehe... betul tuh.. hehehehehehe...

  55. [mamamin] hehehehehehe... tu teori ayah aku jer.. aku dok buat kajian lagi nih.. hahahahahahahaha

  56. [adaniff] bukanlah.. kita belajar kt shah alam dulu.. kita kursus jer kt sebelah um... hehehehehe...

  57. [msindependent] hahahahahaha.. ahfatt terima jer tuh... hahahahahahaha...

  58. [mrpenyubiru] hahahahahaha.. tidak..tidak sama sekali.. hahahahahaha...

  59. [yubsumo] hahahahahaaha... ahfat dah naluri camtu.. hahahhahahaha...

  60. [hans] hahahahaha.. sebenarnya boneka n ahfatt tu berebut2 nk watak utama... tapi akhirnya boneka setuju ngan syarat jgn pisahkan dy ngan ahfatt... hahahahahahhahahha...

    p/s: x de aniaya2 nih.. hahahahahaha..

  61. [enulwanie] hahahahahaha... memang betul pon.. hahahahahaha... umpphhh.. besar mana tuh? hahahahahaha...

  62. [firol] potong! potong! potong! hahahahhahaha...

  63. [kamsiah] heheheheheheehe.. guling bebaik tuh.. hahahahahaha...

  64. [enasan] hehehehehehe.. saya rasa awak cute le bile ketawa.. hahahahahaha...

  65. [sitedi] hahahahahahahaha.... dak lg ler.. hahahahahaha...

  66. [farae] buah lelaki ler... hahahahahaha...

  67. [lala] hehehehehehe.. lelaki memang cam tuh.. hehehehehehe...

  68. aku tumpang bersedih dengan penderitaan ah fatt
    hahah

  69. ah fat dengan boneka suami isteri ek?oooooooo baru tau